busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Bosma campers

Emmer-Compascuum / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Bosma Campers is een erkend Bovag bedrijf, een waardering voor ons vakmanschap.

Wij zijn ruim 20 jaar actief in de camperbranche, de afgelopen 7 jaar zijn wij de onbetwiste marktleider in onze branche. Dit hebben wij bereikt door goed te luisteren naar u en uw camperwensen en altijd de gunstigste prijzen en meest coulante garantievoorwaarden te hanteren. Door onze ruime ervaring en kennis van de markt liggen onze prijzen gemiddeld 10 tot 20% lager dan onze collega's.

Geopend van maandag t/m zaterdag
van 9:30 t/m 17:00 uur

N 52.79568, E 52.79568
N 7°02'38", E 7°02'38"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!