BIKETRANS

Harderwijk, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

De  BikeTrans fietsenlift is de ideale oplossing voor het plaatsen en vervoeren van uw fietsen achterop de camper. Dankzij het gepatenteerd en Tüv goedgekeurde liftsysteem vraagt het plaatsen van uw fietsen nauwelijks fysieke inspanning. U kunt uitgerust aan uw fietstocht beginnen en ook na terugkeer moeiteloos uw fietsen terugplaatsen.
Bezit u een lichte scooter (tot 75 kg), ook deze kan gemakkelijk op de BikeTrans fietsenlift worden vervoerd. Het fietsenplateau zakt tot de grond, u rijdt de fietsen er zo op en met een eenvoudige drukknopbediening brengt u het plateau met de fietsen weer omhoog.
De positie van de BikeTrans fietsenlift is zo bepaald dat de achterlichten en het nummerbord van uw camper of caravan vrij zichtbaar blijven. Hierdoor is montage van een extra lichtbalk niet nodig, dit levert u dus ook nog een nuttige besparing op.

Camperaccessoires

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!
  • Nobelstraat 26

3846 CG, Harderwijk, Nederland

Map
  • 0341-433090

• info@biketrans.nl

• oktober 2018

Wij hebben fietslift laten plaatsen en zijn daar zeer tevreden over. Nu gebruiken wij veel eerder de fietsen. In 5 minuten er op en er af gehaald. Voorheen was het een hele klus om de ebikes er op te krijgen. Kost wat maar dan heb je ook wat.

WillemvanAsselt

WillemvanAsselt

• september 2018

Fietsenlift op onze Hobby camper laten monteren, vakkundige montage en prima service,

N.-Scheffer

N.-Scheffer

• mei 2018

De twister laten monteren, prima oplossing voor een fietsdrager bij een buscamper.

PeterJ

PeterJ