busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverhuur, Camperonderhoud, Camperverkoop

JMT Campers

Horssen / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverhuur, Camperonderhoud, Camperverkoop

JMT campers is een betrouwbaar familiebedrijf voor verkoop, onderhoud en verhuur van campers van hoge kwaliteit omdat wij vinden dat een camper tip top in orde moet zijn om een zorgeloze vakantie te garanderen. Het aanschaffen of huren van een camper is een zaak van vertrouwen tussen u en ons en wij zijn dat vertrouwen volledig waard. Wij zijn zelf ervaringsdeskundigen, dus wij praten niet met u als verkoper of verhuurder maar als liefhebbers onder elkaar.

Zowel in onze verkoop- als verhuurvloot treft u uitsluitend campers welk in nieuwstaat zijn wat betreft Exterieur, Interieur en Motorisch. Onze campers worden verkocht en verhuurd met een APK keuring en grote beurt omdat wij de kwaliteit zoals bovenstaand willen garanderen. Onze standaard garantie voor onze verkoopvloot is 6 maanden en tot 5000 km. Het complete onderhoudt van de campers gebeurt in eigen huis (garage) dus alles onder 1 dak. Dat is wel zo makkelijk en snel geregeld! U kunt bij ons overigens ook terecht voor al het onderhoud en de APK van uw caravan en luxe auto.  Tevens zijn wij dealer van diverse kwaliteitsonderdelen waaronder dometic, omnistor, thule en onderdelen voor o.a. adria, LMC, Trigano en meerdere merken. Wist u trouwens dat ook het inruilen van uw eigen camper bij ons tot de mogelijkheden behoort? Maar, het belangrijkste van alles is: Onder elke verkoop- of verhuuractie staat onze trotse handtekening! Komt u gerust eens langs in onze showroom of neem contact met ons op voor meer informatie. We staan u graag te woord en nemen ook de tijd voor u want immers goed geïnformeerd is de best mogelijke start!

Contactgegevens:

N 5°37'13", E 5°37'13"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!