Bos Campers

Apeldoorn, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

"Bos Campers"

Wij besteden veel zorg en aandacht aan ónze Campers, ze verkeren in goede staat (niet uitgeleefd !!!)

Inruil van Uw Camper, Caravan of Auto is bespreekbaar.

ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND

Ook in de (avonduren)zijn wij u graag van dienst

Bron:http://www.boscampers.nl/Home.aspx

Camperverkoop

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

• bos@boscampers.nl

• maart 2019
    Otto40

Otto40

Beste Frank en Marjo, inderdaad ... Roel heeft er een paar slapeloze nachten van gehad. Maar we zijn blij dat het probleem is opgelost. Bedankt voor jullie leuke reactie, een teken dat jullie tevreden zijn. Met vriendelijke groet, Roel en Natasha

• juni 2018
    HenkBrand196

HenkBrand196

• april 2018
    ravenarj

ravenarj

Beste Fam. Ravenhorst, Het is toch te belachelijk voor woorden . Uw camper busje van b.j. 2005 heeft het hele jaar stil gestaan . U heeft volgens de APK registratie 510 km gereden en uw verlangt van ons dat wij uw verroeste remschijven gaan betalen. Wij hebben een week geleden nog de cruise controle gratis bij u vernieuwt. Dus kortom tonen wij een goede wil, maar er is een grens . Vriendelijke groet, Natasha Bos

• november 2017

Het is alweer een paar jaar geleden, maar wij hebben een ontzettend leuke en vriendelijke contact gehad, prima camper gekocht voor een mooi prijs, wij rijden nog elke keer met veel plezier in onze Hymer B574

Willem-en-Annette

Willem-en-Annette

• juni 2017
    henk-wijnsma

henk-wijnsma

Vreemd verhaal ......Na aankoopkeuring hagelschade constateren en dan toch de camper kopen ????? vr gr Natasha Bos Boscampers

Bos Campers