Camp Specials

Boxtel, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

Schadeservice

• NKC Camperschadeservice

• RE-CAMP

• juli 2019

Wij hebben helaas een typefout gemaakt bij de vorige recensie van A.L. Abbes. Juist ook de service was perfect dus 3x een dikke 10 . Exuses voor onderstaande recensie met vriendelijke groeten van de familie Abbes.

Arnoldus-Leonardus

Arnoldus-Leonardus

• maart 2019
    Marcel1963

Marcel1963

Beste Marcel. Bij jou caravan hebben we een vochtschade hersteld. We hebben vooraf besproken dat het exact berekenen van de herstelkosten van een vochtschade onmogelijk is, omdat vooraf niet te zien is hoe erg het vocht het houtwerk in de wand heeft aangetast. Ik heb een richtprijs gegeven, die ik achteraf inderdaad beter op papier had kunnen zetten. Er zat namelijk een ruim tijdbestek tussen het maken van de richtprijs en de daadwerkelijke uitvoering van het herstel. Daarbij blijkt achteraf dat er meningsverschil is ontstaan over de bovengrens van de ingeschatte kosten. Een ander punt is dan wat we überhaupt hadden kunnen doen aan het feit dat het herstel tijdens de werkzaamheden duurder bleek te worden als de bovengrens die jij dacht dat we hadden afgesproken. Stoppen tijdens herstel was ook geen optie omdat de caravan op dat moment open lag. We begrijpen dat je door dit incident niet tevreden bent over de prijs, als het op papier had gestaan was daar geen onduidelijk over ontstaan. In onze optiek zaten we nog wel binnen de marge. Overigens praten we maar over een zeer geringe overschrijding van amper 10%, die voornamelijk ontstaan zijn door het extra werk wat we gehad hebben om de grote hoeveelheid uitgedroogde lijmresten van ductape te verwijderen om vervolgens de gaatjes in de aluminium beplating te kunnen dichten. Gaatjes die we vooraf niet konden zien doordat er tape op zat. We vinden het wel heel jammer dat je bij deze beoordeling de kwaliteit en service zo laag beoordeeld hebt, je gaf bij ons aan dat je daar wel tevreden over bent.

• december 2018
    JdB

JdB

• november 2018

Buitengewoon vriendelijke, behulpzame mensen. Lossen zaken snel en goed op. Alles in goed overleg, Complimenten!

Zeeheer

Zeeheer