busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud, Camperverkoop

Gebruiktecamper.com

Huissen / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud, Camperverkoop

Het is de interesse in mensen en de passie voor campers en bedrijfswagens waarom wij dit werk elke dag met zoveel plezier doen. Daarbij is een adviserende rol leidend, ervoor zorgen dat u de juiste camper rijdt. Opgegroeid tussen de bedrijfswagens, opgeleid in de autobranche en met alle ervaring in de camper wereld doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Dat kan zowel met gebruikte als met nieuwe campers of bedrijfswagens. Maar vooral het persoonlijk contact en de "afspraak is afspraak"' mentaliteit met de klant staan centraal in dit bedrijf. De klant komt immers altijd van rechts! Om een klant volledig te kunnen "helpen" verzorgen wij ook: Onderhoud, APK, camper-check, accessoires, bedrijfswageninrichting, professionelen poetswerkzaamheden en alle soorten financieringen. Meedenken met de klant, meer dan alleen een "aflevering"  tevredenheid is waar het om draait.

Wij zijn u graag van dienst of het nu gaat om financiering, bedrijfswageninrichting of uw zoektocht naar een nieuwe of gebruikte camper en of bedrijfswagen.

Gebruiktecamper.com: Specialist in reparatie, APK en het onderhoud van campers en of bedrijfswagens.

Jan-Willem van Dalen en Rémon Verhoeven.

OPENINGSTIJDEN

N 51.92788, E 51.92788
N 5°56'04", E 5°56'04"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!