busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud

Autobedrijf Rob Boerema

Gieten / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud

Aangesloten bij:

BOVAG

Alles in een camperservice
Al meer dan 15 jaar ervaring met campers. Zinds 2013 zijn we verhuist naar een nieuw en groter pand waarbij we de werkplaats speciaal hebben ingericht voor camper service. We hebben een grote brug in de werkplaats waardoor we ook de grote campers kunnen repareren en onderhouden. Ook voor het oplossen van storingen voor het camper gedeelte hebben wij de expertise in huis. Vocht metingen. Het vervangen van een koelkast, reparatie van satelliet ontvangers, installeren van ring verwarming, airco of wat het ook zijn mag. Alles in één dus!

Met veel plezier en passie werken we aan uw kostbare bezit.

Graag tot ziens met vriendelijke groet Rob Boerema en team.

Contactgegevens:

Rondkamp 7 , 9461 VE Gieten, Nederland
Tel.: 0592-265264 | Email: info@robboerema.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.99749, E 52.99749
N 6°45'28", E 6°45'28"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!