busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Boshuys Campers

Reek / Noord-Brabant / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Jonge onderneming met een jarenlange ervaring in de camperbranche

Wij zijn, zoals het hoort, een officieel RDW erkend bedrijf

Als (onderhoud)monteur weten we als de beste hoe we problemen kunnen oplossen maar ook vooral hoe we deze kunnen voorkomen.

Bij ons draait het om Campers, geen dure showroom, geen maatpak, maar Campers, en daarnaast om persoonlijke aandacht en begeleiding bij de aankoop van uw Camper.

Een goed en eerlijk advies uit eigen ervaring is immers van groot belang om een voor u juiste keus te kunnen maken.

Onze doelstelling is het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige campers tegen een eerlijke prijs.

Ook voor bemiddeling en inkoop van uw camper kunt u bij ons terecht

U kunt onze campers elke dag bezichtigen in het landelijke karakter van reek

Contactgegevens:

Mgr. Borretstraat 67 , 5375 AB Reek, Nederland
Tel.: 06-31748363 | Email: boshuyscampers@live.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 51.73957, E 51.73957
N 5°40'56", E 5°40'56"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!