Boshuys Campers

Reek, Landerd, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Jonge onderneming met een jarenlange ervaring in de camperbranche

Wij zijn, zoals het hoort, een officieel RDW erkend bedrijf

Als (onderhoud)monteur weten we als de beste hoe we problemen kunnen oplossen maar ook vooral hoe we deze kunnen voorkomen.

Bij ons draait het om Campers, geen dure showroom, geen maatpak, maar Campers, en daarnaast om persoonlijke aandacht en begeleiding bij de aankoop van uw Camper.

Een goed en eerlijk advies uit eigen ervaring is immers van groot belang om een voor u juiste keus te kunnen maken.

Onze doelstelling is het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige campers tegen een eerlijke prijs.

Ook voor bemiddeling en inkoop van uw camper kunt u bij ons terecht

U kunt onze campers elke dag bezichtigen in het landelijke karakter van reek

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop
  • Monseigneur Borretstraat 67

5375 AB, Reek, Nederland

• 06-31748363

• boshuyscampers@live.nl

• juli 2020

Bedrijf wordt gerund door vader en zoon. Geen gladde praatjes of dure showroom en de mannen hebben hart voor de zaak. Dat ademt het bedrijfje uit, en vooral ook betrouwbaarheid. Onze 2e hands camper Rapido is keurig afgeleverd en tot nu toe zijn we zeer tevreden. Hans Willems

Hans-en-Erika

Hans-en-Erika

• mei 2020

Adria camper gekocht in de Corona tijd, konden nog niet eerder ermee op pad. Nu bleek een kraan te lekken en een paar kleine mankementen alles netjes opgelost door de firma Boshuys.

• juli 2019

• mei 2019
    DeZandman

DeZandman

• augustus 2018

Verkopen geen mooie praatjes en doen wat ze beloven. Aardige mensen. Prima camper gekocht.

Hansch

Hansch