busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud, Camperaccessoires

Theo Altman Caravan & Camper Service

Blesdijke / Friesland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud, Camperaccessoires

Even voorstellen wij zijn Door Weber en Theo Altman. Wij runnen dit bedrijf met veel plezier. De klant staat bij ons centraal en is geen nummer. Daarom streven wij er ook naar om klantgericht dienstverlening te geven.

Theo Altman Caravan & Camper Service is gevestigd op het terein van camperplaats Stoutenburght (Camperplaats van het jaar 2017)

Reparatie onderhoud,accessoires montage kan worden gecombineerd  met een overnachting.

Hiermee staan wij garant voor ouderwetse service en vakmanschap.

Contactgegevens:

Markeweg 35a , 8398 GK Blesdijke, Nederland
Tel.: 0561-446569 | Email: info@theoaltman.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.83850, E 52.83850
N 6°02'00", E 6°02'00"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!