Camper Centrum Wezep

Wezep, Oldebroek, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Camper Centrum Wezep is een kleinschalig bedrijf ( aan de A28, net onder Zwolle in de driehoek Gelderland, Overijssel en Flevoland) waar u een goede en betaalbare tweedehands camper kunt kopen. Naast de verkoop van gebruikte campers verzorgen wij ook de jaarlijkse APK keuring en camper onderhoud. Tevens voeren wij reparaties uit aan uw kampeerauto, vervangen accu's en camperbanden.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverkoop
  • Rondweg 36

8091 XB, Wezep, Nederland

• 0850731665

• info@campercentrumwezep.nl

• september 2017

Oude camper ingeruild en andere camper gekocht tegen een aantrekkelijke prijs. De nieuwe camper heeft een volledige servicebeurt gehad inclusief APK. Na mijn eerste vakantie zijn nogmaals een paar kleine puntjes gratis hersteld. Kortom prima service tegen een aantrekkelijke prijs.

15inch

15inch

• augustus 2017

Wij hadden de mobule van de camperkoelkast stuk ,Was nergen meer te krijgen Maar dank zij Camper-Centrum Wezep.nl die heel veel moeite voor ons gedaan heeft,hebben we er een ,daarom niets dan lof voor dat bedrijf,nogmaals onze hartelijke dank. Camper-Centrum Wezep.nl Wim en Joke Voort Nijverdal

michy

michy

• juni 2017

• januari 2017

Wij hebben hier onze camper gekocht. Billijke prijs, Eerlijke mensen. Goede service en de monteur denkt mee!

nicovanderzee

nicovanderzee