De Campercontact-app draait op de besturingssystemen iOS (Apple) en Android.
De app wordt getest op de meest gangbare toestellen.

iOS (Apple)
Apparaten: Deze app is geoptimaliseerd voor iPhone 6, maar draait ook op: iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5s, iPod touch (4e generatie), iPod touch (5e generatie) en iPad (2 en hoger).

Software: iOS versie 8.0 en hoger

Welke versie van Apple iOS heb ik?

1. Ga naar ‘Instellingen’ op het toestel.
  2. Selecteer de optie ‘Algemeen’.
  3. Kies de optie ‘Info’ bovenaan de lijst.
  4. In deze lijst staat ‘Versie’. Dit is de versie van iOS op het toestel.
Indien jouw softwareversie 8.0 of hoger is dan kan je de app meteen downloaden

Er is geen speciale iPad versie beschikbaar. Wel kan je de iPhone app downloaden op de iPad en het knopje 2x gebruiken (rechtsboven op uw scherm nadat de app geopend is). Hiermee vergroot de app op de iPad.

Android
Apparaten: Android smartphones met name: Samsung Galaxy SIII, S4, S5, Note, de meest gangbare Nexus modellen, HTC en Android tablets. Let op: niet alle tablets worden ondersteund. We merken dat de vaak goedkopere tablets (aanbiedingen via AD, Kruidvat, Veronica etc.) niet alle specificaties aan boord hebben, denk hierbij aan de minder bekende merken zoals Medion, Empire, Cresta etc.

Software: 4.0 en hoger

Let op: Er zijn 19.000 verschillende Android apparaten, met veel aangepaste software, niet alle Android apparaten worden ondersteund. Het kan dus voorkomen dat de app op jouw apparaat niet goed draait. Probeer eerst de gratis proefversie voordat je de app aanschaft.

Welke versie van Android heb ik?

1. Ga naar de instellingen van het toestel.
  2. Ga naar 'Toestel-info' of 'Meer over het toestel' (verschillend per toestel).
  3. In deze lijst vind je de Android-versie (soms firmware-versie genaamd).
Indien uw softwareversie 4.0 of hoger is dan kunt u de app meteen downloaden.