Uitleg profielstatus

Eén account voor jouw camperleven + persoonlijk voordeel

Om beoordelingen, reacties en foto’s te kunnen plaatsen heb je een (gratis) account nodig. Op jouw persoonlijke accountpagina zie je precies bij welke camperlocaties (op campercontact.com) of camperbedrijven (op nkc.nl) je een beoordeling of foto hebt geplaatst. En het mooie is: door bijdragen te leveren aan de campergemeenschap verdien je automatisch voordeel!

Accountpagina: overzicht van jouw camperleven

Op jouw accountpagina vind je al jouw beoordelingen van camperbedrijven en camperlocaties in één handig overzicht. De foto’s die je gedeeld hebt? Jouw favoriete locaties? Hier vind je ze terug. Wil je je e-mailadres veranderen dat aan het account gekoppeld is? Ook dat kan. En meer.

Met dit ene account kun je gebruikmaken van nkc.nl én campercontact.com. Jouw account is op beide websites zichtbaar. Wel zo makkelijk.

Log snel in om jouw eigen account te bekijken. Heb je nog geen account, maak er dan gratis een aan.

Profielpagina: openbare inspiratiepagina voor andere camperaars

Alles wat je in het openbaar gedeeld hebt, is op jouw profielpagina zichtbaar voor andere camperaars. Ter inspiratie.

En misschien ook wel om te laten zien wat voor doorgewinterde camperaar jij bent. Een kaart vól met pinnetjes op de plekken waar je hebt gecamperd...

Op jouw accountpagina kun je aangeven wat je wilt delen en wat liever niet.

Profielstatus gebaseerd op jouw bijdragen

Jouw ervaringen, tips en foto’s zijn belangrijk voor andere camperaars. Want met jouw bijdragen help je hen een beeld te krijgen van camperbedrijven en camperlocaties. Met jouw onafhankelijke en betrouwbare informatie verdien je daarom een bepaalde profielstatus:

• Beginner
  • Brons
  • Zilver
  • Goud
Waar is jouw status op gebaseerd? Onder andere op:
  • Toevoegen beoordelingen
  • Toevoegen foto’s
  • Toevoegen nieuwe locaties
  • Doorgeven wijzigingen
  • Registreren account
  • Lidmaatschap NKC (langer lid = meer voordeel)
  • NKC Verzekeringen of Reizen
  • Aankoop Campercontact app

Persoonlijk campervoordeel

Een mooie profielstatus is natuurlijk prachtig, maar we willen je meer geven dan alleen een gevoel van trots (we hopen tenminste dat je dat hebt). Daarom kun je met jouw status profiteren van voordelen bij camperbedrijven!

Je vindt al jouw voordelen bij elkaar op jouw afgeschermde accountpagina. En als je ingelogd bent, zie je die voordelen ook op de pagina’s van de betreffende camperbedrijven.

Iedere camperaar is ons even lief, maar we willen héél actieve camperaars graag nog éxtra belonen. Dus hoe meer je met de community deelt, hoe hoger jouw camperstatus en hoe groter jouw voordeel.

Hoe doe je mee?

Heb je een account aangemaakt, dan doe je automatisch mee. Hoef je niks voor te doen. Dus stap in de camper, deel jouw ervaringen met anderen en profiteer van voordeel!

Heb je nog vragen?

Wil je nog meer weten, bekijk dan de onderstaande vragen en antwoorden.

Waar bouw ik voordeel op?

Op de desktopversies van nkc.nl + campercontact.com + de Campercontact app. Niet op de mobiele website van Campercontact (m.campercontact.com). Het gaat erom dat je ingelogd bent met je online account. Want daarmee bewaar je je bijdragen.

Ik ben lid van de NKC en zie op mijn ledenpas een andere status dan op mijn accountpagina. Hoe zit dat?

NKC-leden krijgen ieder jaar een nieuwe ledenpas. Hierop staat een bepaalde status: Goud, Zilver of Brons. Deze meting vindt eenmaal per jaar plaats op een bepaalde peildatum. Het is heel goed mogelijk dat je daarna bijvoorbeeld een NKC Camperverzekering afsluit, of na een campertrip ineens veel beoordelingen en foto's deelt op campercontact.com. Hierdoor stijgt je profielstatus ineens en misschien wel naar een hogere categorie. De online status, die je op jouw accountpagina vindt, is de actuele status. In de Campercontact app (gratis voor leden) vind je ook een profielscherm. Zo heb je altijd de juiste status bij je.

Ik heb een camperbedrijf. Hoe kan ik camperaars interessant voordeel bieden?

Alle camperbedrijven die op nkc.nl te vinden zijn kunnen voordeel bieden aan camperaars. Het bedrijf aanmelden is dus stap 1. Aan iedere bedrijfspagina is een beheerder gekoppeld. Op de beheerderspagina kan de beheerder vervolgens voordeel bieden.

Ik heb heel veel reviews geschreven en ben Brons en nu zie ik iemand anders zónder reviews, maar wel met camperstatus Goud. Hoe kan dat?

Je kunt op twee manieren punten verdienen en dus een camperstatus. Hoeveel punten precíes is het geheim van de smid. Het komt hierop neer: toegevoegde beoordelingen, foto's en locaties zijn ons heel veel waard. Maar ook door jarenlang lid te zijn van de NKC kun je je profielstatus verhogen. Met dit éne programma bedienen we leden en niet-leden.

Ik vind het leuk om veel beoordelingen te schrijven, maar ik wil niks met het campervoordeel doen. Wat nu?

Dan hoef je helemaal niks te doen. Je hoeft niks aan of uit te zetten. Het hele voordeelprogramma draait automatisch op de achtergond, of je er nu gebruik van maakt of niet.

Mijn status lijkt wel gedaald. Hoe kan dat?

De camperstatus geeft aan hoe actief een camperaar is. Dus veel activiteit levert ook veel punten op. En natuurlijk hopen we dat je actief blijft. Alle handelingen hebben een bepaalde (ruime) houdbaarheid. Zo kan het voorkomen dat een status wat terugvalt. Mocht dat bíjna gebeuren, dan laten we je dat eerst weten. Maar geen paniek: mócht je terugvallen naar een lagere camperstatus, dan gelden ook daarvoor aantrekkelijke voordelen.

Advertisement