Beheerdersomgeving

Als beheerder of eigenaar van een camperlocatie op Campercontact heb je de mogelijkheid om de informatie over jouw camperlocatie(s) zelf te beheren.

Zijn de openingsperiodes of de tarieven van jouw locatie bijvoorbeeld gewijzigd? Of wil je reageren op een review die een bezoeker bij jouw locatie heeft geplaatst?  Dan kan dit via jouw beheerdersomgeving. Door deze informatie bij te houden en regelmatig te updaten, draag je zelf actief bij aan de betrouwbaarheid van de informatie.

Verderop deze pagina leggen we je stap voor stap uit:

• Hoe je inlogt in jouw beheerdersomgeving
  • Hoe je de informatie over jouw camperlocatie kan wijzigen
  • Hoe je de openingsperiodes aanpast
  • Hoe je reageert op een review

Toegang tot de beheerdersomgeving

Staat jouw camperlocatie op Campercontact, maar heb je nog géén toegang tot de beheerdersomgeving? Geen probleem, we maken er graag één voor je aan.

Vul dit formulier in en dan zorgen wij ervoor dat jij snel toegang krijgt tot jouw beheerdersomgeving.

Vind hier de antwoorden op jouw beheerdersvragen

Hoe log ik in in mijn beheerdersomgeving?

Ga naar https://poi.campercontact.com en log in met je e-mailadres en een nieuw wachtwoord. Deze vraag je eenmalig aan via de ‘Forgot Password?’ knop.

Inlogscherm

Na het inloggen zie je een overzicht met jouw camperlocatie(s). Selecteer de gewenste locatie en klik op 'Locatie bewerken' of dubbelklik erop.

overzicht locaties

Hoe wijzig ik de informatie over mijn camperlocatie?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Hier kun je de volgende informatie aanpassen:

• Naam van je locatie
  • Adresgegevens
  • Contactinformatie
  • Prijzen en periodes
  • Voorzieningen, terreininformatie en omgevingskenmerken

Voer de wijzigingen door en klik onderaan op 'Wijzigingen opslaan'. De wijzigingen zullen direct zichtbaar zijn op zowel de website als in de app.

Ook is het mogelijk om nieuwe foto's toe te voegen en om te reageren op reviews. Klik hiervoor op de tabjes bovenaan de pagina.

locatie gegevens wijzigen

Hoe pas ik de openingsperiodes en prijzen aan?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Scroll naar het onderdeel 'Prijzen en periodes'.

prijzen en periodes

Hanteer je verschillende prijzen per periode, bijvoorbeeld een hoger tarief in het hoogseizoen? Voeg dan periodes toe. Klik op 'Prijs + periode toevoegen'. Vul de juiste tarieven in en kies een start- en einddatum voor deze periode. Periodes mogen elkaar niet overlappen. Hieronder een voorbeeld van een camperlocatie die het hele jaar geopend is en een hoog-, midden- en laagseizoen hanteert.

verschillende prijzen en periodes

Hoe kan ik reageren op reviews van bezoekers?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Klik bovenaan de pagina op het tabje 'Reviews'. Klik vervolgens op 'Reageren' bij de desbetreffende review. Er opent een scherm waarin je je reactie kunt plaatsen.

tabje reviews
reageren op review