Beheerdersomgeving

Als beheerder of eigenaar van een camperlocatie op Campercontact heb je de mogelijkheid om de informatie over jouw camperlocatie(s) zelf te beheren.

Zijn de openingsperiodes of de tarieven van jouw locatie bijvoorbeeld gewijzigd? Of wil je reageren op een review die een bezoeker bij jouw locatie heeft geplaatst?  Dan kan dit via jouw beheerdersomgeving. Door deze informatie bij te houden en regelmatig te updaten, draag je zelf actief bij aan de betrouwbaarheid van de informatie.

Verderop deze pagina leggen we je stap voor stap uit:

Toegang tot de beheerdersomgeving

Je logt in met het e-mailadres dat gekoppeld staat aan jouw locatie op Campercontact. Je vindt dit mailadres in het informatie tabje in de app of op de website. Staat jouw camperlocatie op Campercontact, maar staat hier nog geen e-mailadres bij als contactadres? Vul dan dit formulier in, dan zorgen wij er zo snel mogelijk voor dat jij toegang krijgt tot de beheerdersomgeving.

Vind hier de antwoorden op jouw beheerdersvragen

Hoe log ik in in mijn beheerdersomgeving?

Ga naar https://poi.campercontact.com en log in met je e-mailadres en wachtwoord. Bij de eerste keer inloggen vraag je eenmalig een nieuw wachtwoord aan via ‘Forgot Password?’. We leggen het je ook uit in onderstaande video.

Na het inloggen zie je een overzicht met jouw camperlocatie(s). Selecteer de gewenste locatie en klik op 'Locatie bewerken' of dubbelklik erop.

overzicht locaties

Hoe wijzig ik de informatie over mijn camperlocatie?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Hier kun je de volgende informatie aanpassen:

• Naam van je locatie
  • Adresgegevens
  • Contactinformatie
  • Prijzen en periodes
  • Voorzieningen, terreininformatie en omgevingskenmerken

Voer de wijzigingen door en klik onderaan op 'Wijzigingen opslaan'. De wijzigingen zullen direct zichtbaar zijn op zowel de website als in de app.

Ook is het mogelijk om nieuwe foto's toe te voegen en om te reageren op reviews. Klik hiervoor op de tabjes bovenaan de pagina.

locatie gegevens wijzigen

Hoe pas ik de openingsperiodes en prijzen aan?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Scroll naar het onderdeel 'Prijzen en periodes'.

prijzen en periodes

Hanteer je verschillende prijzen per periode, bijvoorbeeld een hoger tarief in het hoogseizoen? Voeg dan periodes toe. Klik op 'Prijs + periode toevoegen'. Vul de juiste tarieven in en kies een start- en einddatum voor deze periode. Periodes mogen elkaar niet overlappen. Hieronder een voorbeeld van een camperlocatie die het hele jaar geopend is en een hoog-, midden- en laagseizoen hanteert.

verschillende prijzen en periodes

Hoe kan ik reageren op reviews van bezoekers?

Zorg dat je bent ingelogd via https://poi.campercontact.com. Open je camperlocatie om de gegevens te bekijken. Klik bovenaan de pagina op het tabje 'Reviews'. Klik vervolgens op 'Reageren' bij de desbetreffende review. Er opent een scherm waarin je je reactie kunt plaatsen.

tabje reviews
reageren op review
reactie plaatsen

Wat kun je niet in jouw beheerdersomgeving

1. Zelf het algemene omschrijvingsveld aanpassen.
  2. Foto’s van gebruikers verwijderen.
  3. De volgorde van de foto’s aanpassen.
  4. Reviews van gebruikers verwijderen.

Bekijk ook de zakelijke voorwaarden die Campercontact hanteert.