Campercontact: onmisbaar voor iedere camperaar

Grenzeloze reisinspiratie voor jouw campertrip. De mooiste camperplaatsen en campings om uit te kiezen. Betrouwbare informatie. Je koers bepalen en je reis plannen. Dat is waar Campercontact om draait! Download de app en ervaar het zelf.

• App Store download button
  • Google Play download button

Download de app nu gratis in de App store of Google Play store!

✅ Grenzeloze reisinspiratie voor jouw campertrip

Met Campercontact maak je van je campertrip een onvergetelijke ervaring! We inspireren je om de mooiste plekken van de wereld te ontdekken. Van ongerepte landschappen en kronkelige bergweggetjes tot uitgestrekte stranden en bruisende steden. Met Campercontact op zak ligt de wereld aan je wielen!

✅ Kies uit 50.000+ prachtige camperplaatsen & campings

Onderweg en nodig toe aan een stop? In onze app vind je eenvoudig de camperplaats waar je naar op zoek bent. In het bos, bij een stad, aan het strand of in de bergen. Helemaal off-grid of juist met alle voorzieningen die je nodig hebt – én meer.  Bij ons kun je rekenen op betrouwbare reisinformatie.

✅ 1 miljoen camperaars delen hun tips & ervaringen met je

Campercontact is er voor én door een toegewijde community van ruim 1 miljoen camperaars. Dankzij de tips en ervaringen van mede-camperaars maak je eenvoudig de juiste keuze voor jouw volgende reisbestemming. Plus- en minpunten? Die ontdek je snel door reviews en foto’s te bekijken. Zo sta je nooit voor verrassingen!

✅ Plan en boek je reis eenvoudig

Je koers bepaald? Dan is het tijd om op pad te gaan! We helpen je om je reis eenvoudig uit te stippelen. Boek en betaal direct je plekje of reis lekker op de bonnefooi. Zo ga jij onbezorgd de weg op!

Helemaal onbegrensd én onbezorgd camperen? Kies dan voor PRO+

Met Campercontact PRO+ heb je al vanaf 1.33 per maand heel veel extra voordelen!

• Ontdek ruim 25.000 kilometer prachtige camperroutes
  • Met de advertentievrije app ga je recht op je reisdoel af
  • Vind razendsnel je camperplaats of camping met ruim 70 handige filters!
  • Onbeperkt toegangt tot tips, foto’s en reviews van andere camperaars
  • Handige reisplanner en navigatie

Join the community!

Al meer dan 1 miljoen gebruikers gingen je voor. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven én een gratis inspiratiegids te ontvangen. En vergeet onze app niet te downloaden. Ideaal voor onderweg.

• App Store download button
  • Google Play download button