Cookies

De website campercontact.com gebruikt cookies. We leggen je graag uit welke en waarom.

Wat zijn cookies en wat doen ze?
Cookies zijn kleine bestandjes die jouw gedrag en voorkeuren op een website onthouden. De bestandjes helpen je optimaal gebruik te maken van de website en eventuele plugins. Voor dit doeleinde worden cookies op jouw apparaat opgeslagen.

Wat doen cookies niet?
Wat cookies absoluut níet doen is het registreren van jouw persoonlijke gegevens, zoals naam, adres of leeftijd. Dit soort gegevens is opgeslagen in onze database, maar alleen als je die zélf ingevoerd en opgeslagen hebt. Cookies hebben hier niets mee te maken.

Welke cookies gebruikt Campercontact?
We gaan spaarzaam om met cookies. De cookies die we gebruiken hebben enkel tot doel jouw bezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen en Campercontact inzicht te geven in het gebruik van de website. Met deze gegevens kunnen we campercontact.com verbeteren. Op campercontact.com gebruiken we eigen cookies, third-party cookies en third-party requests.

Hieronder zie je een opsomming van de belangrijkste cookies. Typ op www.webcookies.org www.campercontact.com in voor het volledige overzicht.

Eigen cookies
Dit zijn cookies die Campercontact zelf plaatst voor de functionaliteit van de website. Bijvoorbeeld om ingelogd te blijven tijdens jouw bezoek.

# Naam Wat is dit? Voorbeeldwaarde Domein Grotte bestand Maximale houdbaarheid
1 ASP.NET_SessionId ASP.NET generic session cookie xwqti5sfjtw4wvstdtsdyelj www.campercontact.com 24 bytes Zolang jouw sessie duurt
2 _ga Google Analytics tracking cookie GA1.2.1445959551.1492091019 campercontact.com 27 bytes 2 jaar/td>
3 _gat Google Analytics tracking cookie 1 campercontact.com 1 bytes Zolang jouw sessie duurt
4 __atuvc AddThis tracking cookie 1|15 www.campercontact.com 19 bytes 2 jaar
5 __atuvs AddThis tracking cookie 58ef808b64e8b091000 www.campercontact.com 19 bytes Zolang jouw sessie duurt
6 BCTempID HTTP cookie 14153723-2294-4d06-8935-f8068041740a www.campercontact.com 36 bytes Zolang jouw sessie duurt

Third-party cookies
Dit zijn cookies van anderen. Deze komen mee met plugins die we op campercontact.com gebruiken. De cookies die op jouw apparaat opgeslagen worden hebben het doel deze plugins goed te laten functioneren.

# Naam Wat is dit? Voorbeeldwaarde Domein Grotte bestand Maximale houdbaarheid
1 uvc AddThis tracking cookies 1|15 addthis.com 6 bytes 2 jaar
2 loc AddThis tracking cookies MDAwMDBFVUlUMDAyMjI4MTkzMzAwMDAwMDAwVg== addthis.com 40 bytes 2 jaar
3 test_cookie Een generieke testcookie CheckForPermission doubleclick.net 18 bytes Zolang jouw sessie duurt
4 BCTempID HTTP cookie 14153723-2294-4d06-8935-f8068041740a nkc0.blueconic.net 36 bytes Zolang jouw sessie duurt
5 fr Facebook tracking cookie 0BN2ZKvbCe6rxiRod..BY74Bg...1.0.BY74Bg. facebook.com 39 bytes 90 dagen
6 AWSALB HTTP cookie bfgTMNwG0S6qQVoVw6SlAubDFwaRcRFPNyn+VM6PTXL2Lvq3z6KnFvo/ODh0HRddYFifuTNoCNhjdTbdceWMNJXjGxV4WQ+/nMM6Msi7jLX2htyws4s5aj/MOTII nkc0.blueconic.net 124 bytes 7 dagen

Third-party requests
Dit zijn geen cookies en er komt dus ook niets op jouw apparaat terecht. Door het gebruik van third-party requests verstuur je informatie door over jouw gebruik. Dit zou je kunnen zien als een soort digitale vingerafdruk. Dit zijn gegevens die iets vertellen over de configuratie van jouw apparaat. Zo kun je denken aan besturingssysteem, browser of schermgrootte. Deze data laat je automatisch achter als je een website bezoekt.

Liever geen cookies?
We gebruiken de cookies om jouw bezoek zo plezierig mogelijk te maken én om de website te kunnen verbeteren. Voor een optimale werking is het verstandig de cookies aan te laten staan. Wil je dat niet? Je kunt cookies achteraf verwijderen of van tevoren blokkeren. Bekijk de praktische tips (https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen) van de Consumentenbond om te zien hoe je dat doet.

Advertisement