Campercontact PRO+

Onbegrensd én onbezorgd camperen

Met Campercontact PRO+ heb je al vanaf 1.33 per maand onbegrensd reisinspiratie. Kies uit de mooiste camperplaatsen en campings of ontdek prachtige camperroutes vol bezienswaardigheden en tips. Meer dan 1 miljoen camperaars delen hun tips met je. En je stippelt je reis eenvoudig uit.

3 redenen waarom PRO+ onmisbaar is:

#1 Laat je inspireren

De wereld ligt aan je wielen! Kies uit ruim 50.000 camperplaatsen, campings en serviceplaatsen. Of ontdek ruim 20.000 kilometer prachtige camperroutes - van ongerept Scandinavië tot zonnig Griekenland. Uitgestippeld door experts. Met de advertentievrije app ga je recht op je reisdoel af, zonder afleiding. Zo geniet jij onbezorgd van je campervakantie!

#2 Vind je ideale camperplaats

Bos, strand of bergen? Vind razendsnel je camperplaats of camping met ruim 70 handige filters! En meer dan 1 miljoen camperaars delen hun tips, foto’s en reviews met je. Zo maak je snel de juiste keuze. Met de satelliet modus krijg je een nog beter beeld van de camperplaats en de omgeving en je kunt de app volledig offline gebruiken.

#3 Plan je reis

Je koers bepaald? Met de reisplanner stippel je eenvoudig jouw route uit en vind je camperplaatsen en campings langs jouw route. Boek en betaal direct je plekje, neem contact op met de locatie – of reis lekker op de bonnefooi. Kies jouw favoriete navigatie-app en… rijden maar! En door aantrekkelijke kortingen bij partners ga je goed uitgerust op weg.

⭐⭐⭐⭐⭐ "Ik reis al enkele jaren door Europa en dit is mijn favoriete app. Gebruiksvriendelijk en correct." - Ania

⏰ Tijdelijke introductieprijs! Ga nu voor de ultieme camper-ervaring

Ga je op een korte campertrip, ga je vaker weg of maak je lange reizen? Kies flexibel het abonnement dat bij je past. Voor €4,99 per maand profiteer je al van enkele voordelen. Maar onze populairste keuze is de ultieme camper-ervaring van PRO+ voor de tijdelijke introductieprijs van €15,99 per jaar. Het abonnement vernieuwt automatisch wanneer jouw maand of jaar voorbij is. Zo zit je nooit zonder Campercontact. Wel zo handig als je toevallig net op reis bent.

Liever een maand PRO?

De voordelen met een 📱icoon zijn alleen te gebruiken via de Campercontact app.
  • App Store download button
  • Google Play download button

Heb je de app nog niet? Download 'm hier snel & eenvoudig!

Veilig & vertrouwd

Campercontact heeft het Thuiswinkel Waarborg. Dit is hét kwaliteitskeurmerk voor webwinkels. Alleen de beste webshops mogen lid worden en we doorlopen jaarlijks een strenge certificering. Bij ons winkel je dus veilig en vertrouwd!

Nog meer voordelen bij NKC

Wil jij profiteren van nog meer voordelen voor camperaars? Sluit je dan aan bij onze partner NKC. Naast Campercontact PRO+ krijg je als lid jaarlijks 8x het Kampeerauto magazine, speciaal ledenvoordeel, eindeloze reisinspiratie én camperadvies.

Word lid van NKC

Veelgestelde vragen

Vragen over Campercontact PRO+? Wij beantwoorden ze voor je. Vind snel je antwoord bij onze veelgestelde vragen.

Campercontact. Discover. Stay. Share.