Gezocht! Stagiair voor dé camper travel app: Campercontact

Wil jij werken binnen een multidiciplinair team waar de ambities tegen de plinten klotsen? Wil jij waardevolle werkervaring opdoen in een sfeer van win or learn? En bijdragen aan hét platform voor de internationale camperaar? Dan heb je mogelijk een match met Campercontact. Wij zoeken namelijk een enthousiaste en slimme stagiair om het Campercontact team te ondersteunen in het waarmaken van onze groeiplannen.

Wat ga je doen?

• Jij gaat samen met het team mooie campagnes opzetten (app, web, social, e-mail, paid media)
  • Jij gaat feedback die wordt geplaatst in de app stores monitoren en ook beantwoorden
  • Jij gaat samen met de content marketeer social media berichten posten en webcare taken verrichten
  • Jij gaat de B2B marketeer ondersteunen bij het opzetten van (internationale) partnerships
  • Jij gaat de B2B marketeer ondersteunen bij het opzetten en verkoopklaar maken van camperroutes welke in app of online verkochten zullen gaan worden
  • Jij bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en vooral updaten van recent uitgevoerd concurrentieonderzoek

Wie zoeken wij?

• Je bent minimaal 3e jaars student van een hbo/wo-opleiding (bijvoorbeeld International Business, Commerciële Economie)
  • Je beschikt over goede schriftelijke vaardigheden
  • Je houdt van aanpakken, durft verantwoordelijkheid te nemen en toont initiatief
  • Jouw beheersing van de Engelse taal is goed, bij voorkeur beheers je ook andere talen (Spaans en Frans). Verder ben je klantgericht, professioneel, diplomatiek en stel je je proactief op
  • Je bent analytisch sterk en hebt bedrijfseconomisch inzicht
  • Je hebt interesse in het werken in een online groeibedrijf

Wat bieden wij?

• Plek binnen een gedreven online team
  • Een interessante en leerzame stageplek bij dynamisch en informeel bedrijf
  • Je kunt uiteraard rekenen op goede begeleiding en een passende stagevergoeding
  • Fulltime dienstverband voor periode van 4 -6 maanden, start februari 2021
  • Als de coronamaatregelen het toestaan: een mooie werkplek op kantoor in een bosrijke omgeving en anders hopen we dat je over een mooie (studenten)kamer/woning beschikt zodat we dagelijks met elkaar kunnen videobellen

Campercontact is onderdeel van de NKC, een organisatie met een open, informele, ondernemende cultuur waar medewerkers de ruimte en mogelijkheden krijgen om zich verder te ontwikkelen.

Reageren?

Denk je dat dit stageprofiel goed bij jou past? Dan hopen we dat je solliciteert. Dat kun je doen door jouw motivatie en CV te sturen naar HR - Anoushka Helsdingen (a.helsdingen@nkc.nl). Heb je inhoudelijke vragen? Mail dan naar Jorian Keij j.keij@nkc.nl. Je kunt reageren tot en met 29 januari 2021. Gesprekken vinden zo snel mogelijk digitaal plaats.