geweldige plaats met uitzicht over het water. voorzieningen zijn prima in orde. Bakker en supermarkt op loopafstand. mooie stad op loopafstand. mooie fietsomgeving ook.

Ar-Mi-An

prima plek, wij stonden nog tussen de boten die in de winter niet in het water liggen. Met betaalautomaat makkelijk betalen. Even buiten de haven is een bakker en Lidl.

• november 2023

Geweldige plek om te overnachten, veel plekken, dichtbij de stad en betalen kan eenvoudig via de automaat bij de ingang.

• november 2023

Aabenraa Sejl Club