geweldige camping! 4 personen. en electriciteit 60 euro wel aan de prijs maar rustige prive plek en onbeperkt douche. in gloednieuw sanitair. 5 minuten lopen naar het strandje wat aan de camling ligt. Heerlijk verblijf gehad!!

franseloes

Best wel prijzig maar dan heb je ook wat. Hele grote camping maar begin juni heerlijk rustig en direct aan zee. Goede voorzieningen. Heel mooie fietsroute naar Skagen.

G888RZ

Er werdt geen Nederland en we betalen 313kroon per nacht met 2 personen en elektrische tijd, douche inbegrepen, mooie fietsen naar skagen 15km,naar het meeste noordelijke punt is 17km.

Bunken Strand Camping