Officieel mag je niet kamperen maar de meesten wel en we hebben hier al vaker gestaan. Zeer rustige en schone plaats, zeer kort naar het strand, ongeveer 2 minuten. Toiletten erg schoon

• augustus 2020

We hebben er een nacht geestaan,echter bij het verlaten van de,e plek bleek "achteraf" dat hier overnachten niet is geoorloofd.Bij het inrijden van de parkeerplaats staat geen melding bij de uitrit echter wel.Alleen parkeren togestaan

• juli 2020

Parkeerplaats met toiletgebruik. Ga op de achterste rij staan ( bij het toiletgebruik), dat is de rustigste rij met minder verkeerspaaltje. Strand 200 meter door de duinen.

• augustus 2020

• juli 2020