• januari 2017

Eerst de woning passeren en dan pas oprijden naar de camperplaats. Hartelijke ontvangst, waar je gebruik mag maken van de woning. Met de fiets naar Assens is zeker te doen voor de sportievelingen onder ons.

• januari 2016

Prachtige omgeving, leuk fietsen, lieve mevrouw Britta. Geen voorzieningen, als je stroom wil of het toilet gebruiken (er kan geen cassette geleegd worden), moet je extra betalen.

• april 2014

Goed op het huisnummer letten, anders rij je er zo voorbij, maar daarna een warm onthaal! Verder heerlijk rustig, maar niet meer dan een grindbak.... wel stroom. Mw is erg aardig doet erg haar best!

• januari 2017

• januari 2016