Hopsyvo

Er staat een paaltje met verschillende bordjes erop waaronder één van een camper/tent met een rode streep door. Dus hier mag je niet overnachten volgens ons. We zijn dus weer door gereden

pompidoe

mooie plek! hiervandaan loopt een prachtige wandelroute naar de kliffen. je mag hier zeker wel gewoon staan. op het bord bij deze camperplaats staat "primitieve overnachtingsplaats". er is een afvalcontainer en verder zijn er geen voorzieningen, maar daarvoor heb je ook een camper.

• Stengårdsvej

4791, Borre, Denemarken