Dit is op zich een prima overnachtings plaats. Wij zijn echter op 22 sept. om 23:00 uur vertrokken ivm een flinke groep jongeren die al toeterend rondjes bleven rijden op brommers met snerpende motoren.

Bockjes

Goede overnachtingsplek naast de supermarkt. Keurig onderhouden toilet die rond 2200 uur? automatisch op slot gaat. Tegenover de Arla fabriek. We hebben rustig geslapen in een door Nederlanders gestichte leuk plaatsje.

RvRMB

Prima overnachtingsplek op doorreis en een prachtig UNESCO werelderfgoed stadje een bezoek waard

• Lindegade 53

6070, Christiansfeld, Denemarken