Mooie ruime plaatsen. Sanitair erg oud maar wel prima. Wasmachine werkt niet. Inchecken bij andere camping en prijs en conform Acsi voorwaarden.

AntonCaroline

leuke kleine camping, hoort bij de vlakbij gelegen grotere camping. Vlakbij het strand maar toch plaats zat ondanks hoogseizoen!

B.N.-

Wij verbleven 4 nachten op deze fijne camping en betaalden 20€ p/n (ACSI) incl electriciteit, waterinname, douches. Ruime plaatsen, zeer net sanitair, lozing grijs/zwart water, mooie omgeving. Dank zij uitvoerige info vriendelijke medewerkers bezochten we van hieruit probleemloos Aarhus met autobus.

Elsegårde Camping