op deze plek geen camper overnachting meer mogelijk. Verbod op overnachting. ruim kilometer verderop noordwaarts een parkeerplaats waar je kunt overnachten, let op er zijn veel parkeerplaatsen met overnachting verbod (caravan met rood kruis). Mooi zicht op zee.

PiKoDiKo

We kwamen aan in de middag erg druk. Tot in de avond druk met verkeer. In de vroege ochtend al weer druk het was 0630 toen ik wakker werd van het verkeer en een busje die spullen aan het overladen waren en totaal geen rekening hielden met de campers. Geen aanrader

Rietsma

Hier overnacht, in de dag druk van op en af rijdende bezoekers. s´Nachts rustig in de vroeg ochtend uren al redelijk vroeg drukte van verkeer op de naast liggende weg. Niet echte een aanrader om te overnachten.

• Sædding Strandvej 2

6710, Esbjerg, Denemarken