• augustus 2019

Mooi verzorgde plaats. Zeer mooi en proper sanitair. Zeer mooie plaats voor een nacht.

• oktober 2018

Bezocht op 11 augustus 2018. In de middag hier aangekomen. We waren de enige. Helaas veel vliegen en veel wind en regen. Geen pretje om hier met dit weer te staan. Zijn tegen 20:00 uur uitgeweken naar een andere camperplaats in de buurt. Misschien een volgende keer.

• juli 2018

Hier geweest op 22juli en vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het is op het terrein van een houtzagerij. Alles is aanwezig en nieuw. Douchen kost 1euro voor 4 minuten.

• augustus 2019

• oktober 2018