Er is hier een mogelijkheid om je camper te wassen. Dit hebben wij gedaan. Later keek ik op de rekening en was er 3x 35euro afgeschreven! Duur wasstraatje!

Camperlife2013

Veel herrie en drukte van het vrachtverkeer en dat voor 20 euro per nacht zonder stroom! Eens maar nooit weer!

• oktober 2019

Alleen gestopt voor het legen / vullen van water / toilet, evenals een snelle maaltijd. Leek erg druk evenals de camper stoelen zijn recht uit de tank.

• oktober 2019

Hirtshals Service & Velkomstcenter