Prima camping met mooie, ruime plaatsen. Superschoon sanitair. Zwembad stelt niet zo veel voor. binnenzwembad moest je zelfs voor betalen. Leuke speelplaats voor kinderen. 20 Minuten lopen van het strand. Daar mag je zelfs met je auto oprijden.

• november 2022

Tini_Unknown

Prima camping die we voor we naar Noorwegen gingen en ook op de terugweg weer genomen hebben. Ideaal voor of na de overtocht Max 15 min rijden. Groot en veel ruimte, nette en mooie sanitair voorziening! aanrader👍👍

• november 2022

Tornby Strand Camping