Hier naartoe gegaan voor 1 nachtje maar het zijn er 2 geworden. Prima plek op grind met toilet en V/E voor €10 per nacht. Enveloppen beschikbaar onder afdak van gebouwtje aan het voetbalveld. Envelop met geld in brievenbus. Mooie omgeving en mooie fietsroutes. In de nacht doodstil! Aanrader!

ValeMatti

Een mooie en verzorgde plek. we hebben hier in alle rust ( en uit de wind) gestaan. we konden gebruik maken van de naast gelegen speelweide. de sanitaire voorziening was uitzonderlijk goed verzorgd. Dumpen en vullen werkt perfect.

Lund Forsamlingshus