Antonvanv

Goed onderhouden camping in een fort, dus heel bijzonder. Modern en schoon sanitair en keuken. Vlakbij ov naar binnenstad en volop fiets/wandelmogelijkheden ten noorden van de camping, zee en strand. Bijna altijd vol, dus boeken aanbevolen.

erikasp

heerlijke plek om te verblijven om Kopenhagen te bezoeken. faciliteiten zeer goed, hoewel 3 minuten douchen een beetje haast is! Over het algemeen vonden we het vrij duur als je de elektriciteits- en douchekosten erbij optelt, maar het is begrijpelijk op basis van de nabijheid van de stad.

Charlottenlund Fort Camping