sanitair heel netjes. je moet wel extra betalen voor douche. best wel geluidsoverlast overdag van het vliegveld. personeel zou wat vriendelijker mogen zijn. veel vaste gasten op de camping maar geen hinder van. stad kopenhagen 13 km. hele goede fietspaden.

RiMarja

Een Camping op fiets afstand van Kopenhagen. Prima om de stad te bezoeken, meer niet. Sanitair en voorzieningen verouderd. Warm water tegen betaling. Door de vaste bewoners op de camping een volkse sfeer, maar veilig. Wij stonden met een camperbus en onze dochter van 3jaar.

Copenhagen Camping