De plaats verdient 4 sterren voor het uitzicht en de sanitaire voorzieningen. Wat de rust betreft helaas maar 2. Zo krijg ik 3 sterren. Helaas is de parkeerplaats 's avonds een ontmoetingsplaats voor feestlustige jongeren.

polarlys

Helsingor is een leuke plaats om te bezoeken vanaf deze camperplaats. Je kunt er in 10 minuten heenlopen. Uitzicht op de haven is leuk. Jammer is de hangjeugd die in ons geval tot 23.30 uur luidruchtig waren en idd met auto’s rondrijden. Daarna was het stil. Wij waren er van ma op dinsdag.

H.en.K

te duur en echt tot laat in de nacht auto’s heen en weer vlak langs de camper. Niet doen dus!

Parking Nordhavnen