Makkelijk te vinden, gewoon camper bordjes volgen. € 20,- per nacht met stroom (kan in euro's betalen). Stroom is ook de enige faciliteit. Daarentegen wordt je verliefd aangekeken door de paarden.

KesFamily

vriendelijk en een fantastische omgeving, plaats. rust meteen vanaf de snelweg. wij stonden alleen met het vee top plek voor wie van natuur en rust houdt

Margaritaned

erg vriendelijke eigenaars, spreken Duits en Engels. mooi uitzicht, rustige plek, klein bos naast de cp. Eigenaresse heeft lerenkleding winkel, kleding allemaal zelf gemaakt. Zeker bezoek waard. zowel de cp als de winkel contant betalen in kronen of in euro. Wij komen bij nieuw bezoek zeker terug

Skovgården, Ove Poulsen