Grote camping met afgebakende laantjes met 10 plekjes per keer. Sanitair is schoon. Ligt op 45 min. van Hirtshals. Het strand is op loopafstand. We betaalden 369 Dkk incl stroom en drie douchemunten. Geen goedkope camping, maar prima.

JuRiJoRoJa

Grunhoy camping. Hier al paar maal eerder geweest. Maar nog steeds een topper. Vriendelijke receptie dame. Alles heel schoon. Prima voor een stop voor de ferry in Hirtshals. Alles heel schoon. ACSI 20,-

• mei 2022

Super camping met alle faciliteiten. Erg schoon en ruim opgezet. Strand is lekker dichtbij.

• mei 2022

Grønhøj Strand Camping