Redelijke plek om te overnachten. Wel nabij vrachtwagens. Alleen op P25 timer!!! Locatie achter de Burgerking!! Toiletgebouwtje en ernaast water gratis verkrijgbaar via voetknop.

Dykes

Ik wilde hier parkeren, maar er was geen duidelijke aanduiding waar te parkeren. Ik werd een beetje ongerust door wat er in een vorig bericht geschreven werd over een boete. Ik ging naar een andere camping. Het is echter een leuke plek voor een pitstop. Genoeg ruimte.

inekartveit

Mooie plek, maar let op dat je wel op de juiste plek gaat staan. Anders heb je bij het wakker worden en leuk briefje achter je ruitenwisser met een bekeuring van 510DKK

• Jyllandsvej

5500, Middelfart, Denemarken