• augustus 2020

Kronkelende plek met uitzicht. Behoorlijk winderig. Elektriciteit en water beschikbaar - voor de prijs van 90Kr. incl. In het clubhuis is er een douche en toilet, evenals een kleine. Keuken. Het gebruik kost 30 kr. Extra.

• juni 2019

Heerlijke camperplaats, mooi uitzicht. We hebben kunnen genieten van een rustige nacht. Een klein minpuntje is dat niet duidelijk is waar het drinkwater is.

• mei 2019

28 April. Prima plek tussen fjord en haventje. Voor ons als enige camperaars werd toch het clubhuis geopend waarin douche en toilet. Hier tegen betaling, om de hoek openbaar toilet.Prachtig uitzicht op veerpont en jachthaven. Gezellig druk zonder overlast. Janans

• augustus 2020

• juni 2019