even snel gekeken maar niet wat we zochten. we zijn doorgereden naar ajstrup en daar een camping direct aan het strand gevonden.

• augustus 2021

Vriendelijk personeel. Ruime plekken. Wij stonden eerst aan de rand van de camping. Vonden we wat ongezellig en winderig. Het was geen probleem om te verplaatsen. Strand is ook mooi hier en ligt direct aan de overkant van de weg.

• augustus 2021

leuke camping, dichtbij strand en net toilet gebouw. wel erg duur de duurste camping die ik tot op heden heb gehad 70 euro per nacht 4 pers. met camper

Nog geen foto's

Saksild Strand Camping