Wij kwamen hier 11/8/22 aan, maar de camping was niet meer in bedrijf.

• juli 2019

SVR camping . nette camping . je kan naar het fjord lopen via de " hollandische weg" een trekker museum in de buurt .

• augustus 2017

Mooie natuurcamping op loopafstand van het strand aan de fjord. Ruime plaatsen, rustig publiek. Voor kinderen veel te doen, maar je hoort of ziet ze niet. Eigen zwembad. Veel sanitair, wel wat oud, maar heel schoon. Voor camperaars alle faciliteiten die je nodig hebt. Aanrader!

Nanda-en-Hans

Wij kwamen hier 11/8/22 aan, maar de camping was niet meer in bedrijf.

• juli 2019

• augustus 2017