Lozen vuilwater is niet mogelijk. wij hebben niets kunnen vinden. Lozen toilet is mogelijk en staat bij de electra oplaadpunten voor auto's. Daar staan is niet mogelijk maar met eindje lopen goed te doen. Ditzelfde geldt voor water halen. Dus je hebt wel een gieter nodig.

• juli 2020

Er zijn hier viezerikken geweest die de toilet hebben geloosd in de opvangbak onder de drinkwater kraan. Ik zag de drollen drijven vlug doorgereden!

• september 2019

aan de linkerkant van de snelweg omhoog naar Arrhus, dus we moeten 5 km terug gaan op onze trappen

• juli 2020

• september 2019