Mooie rustige plek. Gratis stroom, maar deze is in slechte staat. 10A te verdelen over 4 campers. We konden niet eens een kop koffie zetten.

• september 2020

Wat een geweldige plek, en ook zo rustig. sanitair was goed, alleen jammer dat je je chemische toilet niet kan legen. mooi wandelen en fietsen.

• juli 2020

Leuke rustige kleine plaats. Idyllisch en direct aan het water. Aanbevolen voor één nacht. Maar de snack wordt niet aanbevolen! We hebben nog nooit zo slecht gegeten

• september 2020

• juli 2020