Wat hebben we het hier mooi gehad! Genoten van het uitzicht en de rust, en de reeën die daar veelal liepen. we hebben gefietst, gegeocacht en met de metaaldetector mochten we zoeken op het land. We gaan uitgerust weer verder op onze terugreis naar Nederland.

Gioia94

Prima plek om te vertoeven. Zeer mooie en rustige omgeving, waar je prima kunt wandelen fietsen en zeker ook mountainbiken. 1 douche/toilet is misschien weinig, maar wel heel schoon. Aanrader. Prachtig onderhouden tuin.

• Rue Hed 12

5462, Morud, DenemarkenSitecode: 28688