• december 2020

Nieuwe faciliteiten met familiebadkamers, keuken en wasruimte. Heel schoon en functioneel.

• juli 2020

absoluut eenzaam Mark Platz ziet er goed uit c & a tien jagers ter plaatse. Niet voor ons. Duitse

• juli 2019

Grote kampeerplaatsen op gras. Toegang tot het natuurlijke strand. Hoe verder weg van het veld, hoe beter het wordt. Sanitaire voorzieningen voldoen niet meer en moeten volledig worden gereviseerd. Warm water in de avonduren van geluk. Daarom weinig waar voor uw geld.

• december 2020

• juli 2020