Zeer mooie camping met grote plaatsen. Heel aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Er waren tal van activiteiten voor de kinderen en traktaties voor de hond als welkom.

sewingAnt

We komen hier altijd terug. Grote camping maar daar heb je in voor- en naseizoen geen erg in, bovendien betaal je dan met acsi een schappelijke prijs. Plaatsen afgescheiden met duinroos- en sparrenhagen. Mooi breed strand. Aardige mensen, ook in de supermarkt.

Tjark-Leny

Voor ons een van de beste plaatsen die we altijd graag bezoeken. Op steenworp afstand van het mooie brede strand. Direct gelegen aan een bosgebied waar je mooie fietstochten kunt maken. Sanitaire voorzieningen onberispelijk, modern en zeer schoon. We komen graag terug!

Skiveren Camping