Daisybel

wat een prachtige plaatsen voorzien van gras ,sanitair is heel proper.Wij verbleven in september hier en toen was er douche gelegenheid genoeg,maar versta dat het in hoogseizoen moeilijk is voor het aantal plaatsen.

Matsu

Duur, zoals veel plekken in Denemarken. Maar toch bleven we langer dan gepland. we hadden niet gereserveerd. Een erg fijne uitvalsbasis voor het bezoek aan de stad. Netjes, schoon en rustig (zo in augustus na de vakantie van de Denen).

Aalborg Familie Camping Strandparken