Enthousiaste eigenaren, maar de nieuwe kampeerplekken zijn wel erg klein. heel weinig privacy.

Henria1948

Heerlijk rustige, heel schone, kleinschalige camping waar wij alles vonden wat we nodig hadden om een paar dagen met onze camper te staan. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Aanrader! Wij komen zeker terug.

Ton-en-Bert

cassette kan je niet lozen. ze hebben liever niet dat je water tapt. Als je dat toch wilt krijg je een gieter aangeboden die bij de varkens staat vol met aanslag. Nog nooit zo onfatsoenlijk behandeld. Wel mooie plaatsen, maar voorzieningen zijn er niet.

Arnoldvaasse

het is waar dat we dat niet aanbieden. wij zijn een kleine natuurcamping. Op onze site staat ook dat er alleen biologische groene toiletspullen geplaatst mogen worden, omdat wij in de natuur leven is er geen riool maar een septitank waardoor de chemische spullen niet bij ons geleegd kunnen worden. Staat op onze site. Het is ook zo dat we geen stortplaats of watervulplaats hebben en ook niet aanbieden. wij zijn een kleine natuurcamping en geen grote campercamping. we laten campers toe, maar bieden de rest niet aan. Maar het ging iets anders dan je zei. toen je vroeg of je water kon tappen, zeiden we dat dat niet kon. maar een paar klm terug is een camperstort en vulplaats waar mogelijk. de kosten bedragen dan circa € 4,00 dat wilde je niet. Je wilde gratis water van ons. toen zeiden we oké. rijd gewoon naar een plek waar een kraan staat. we hebben toen een gieter gehaald, niet van de varkens, maar om water voor planten te halen. we hebben het speciaal voor jou. hij was misschien niet helemaal schoon, maar we wilden je helpen. toen je dat niet wilde, was je heel boos en eiste boos van ons een waterslang om je camper gratis met water te vullen. dat hebben we gedaan, dus ik denk niet dat dit eerlijk van je is. Boos op ons worden, we helpen je, kost ons water, wat we ook moeten betalen, en dan deze reactie. Ik wens je een fijne vakantie.

Camping Natur Ferie