Zeer mooie en schone camping/camperplaats. Sanitair schoon en groot bemeten. Gratis en snel WiFi. Voor 2 nachten, 2 personen incl. stroom in het hoog seizoen 580 dkk. Aanbeveler. 👌 JackS

• juli 2021

Prima camping met apart gedeelte voor campers. De sanitaire voorzieningen zijn prima, altijd een hokje met een grote wastafel en douche. Wasmachine, droger en hondendouche zijn ook beschikbaar. Broodjesservice. Hele aardige eigenaar die ons heel vriendelijk begroette.

• oktober 2020

super aardig en behulpzaam zeer schoon sanitair dichtbij het strand