• november 2023

Leuke plek, zonder faciliteiten. Maar nu is er een vergoeding van DKK 210 voor niets. Campers zijn helaas ongewenst in de gemeente Frederikshavn.

Esben-Jarl-Nielsen

Mooie plek die niets kost. we waren er 15 sep. Hebben niet overnacht. Keurig barretje met toilet die gewoon open blijft en er keurig uit ziet.

RvRMB

Mooie parkeerplaats vlakbij de zee, maar het kost te veel. € 30 zonder service.

• november 2023

RvRMB

Mooie parkeerplaats vlakbij de zee, maar het kost te veel. € 30 zonder service.

• Nordre Strandvej 4

9900, Frederikshavn, Denemarken