Een prachtige plek, door een familie gerund met veel inzet en warmte. Sanitaire voorzieningen zijn wat oud, maar waren altijd erg schoon. We voelden ons zeer comfortabel en zullen zeker terugkomen. Indien nodig staan er ook Duitse gasflessen ter uitwisseling gepland.

Fritzko

erg aardig personeel, kleine schattige plek. Sanitaire voorzieningen worden oud maar schoon. vers gebakken eten in de ochtend

fillmyheart

Wij betaalden in juli €53 (!) voor campertje, 2 personen en electriciteit. Echt buiten proportie. Kleine plek, veel vaste gasten, overal hangen gedragsregels. Een teleurstelling dus. Voorzieningen en sanitair zijn in orde.

Lønstrup Camping Møllebakken