Als je geen stroom hoeft mag je gaan staan waar je wilt. Betalen met automaat in toiletgebouw. Toilet en douche zijn incl., stroom moet je betalen. Er zijn 12 stroomplaatsen op de parkeerplaats. Het is een mixparking. Ik stond achter de viskraam met heerlijk uitzicht over het fjord!

• mei 2020

Prijs per nacht incl el, bad 125kr

• september 2019

Staat nergens dat dit een plaats is voor campers. Lijkt meer een opslagplaats voor boten die in de winter uit het water gaan. Ben maar doorgereden.

• mei 2020

Prijs per nacht incl el, bad 125kr