Een prachtig plekje, overdag een komen en gaan van dagjesmensen. maar s avonds rustig.

galeb

Een prachtige, rustige plek met veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen. Toilet in de buurt wordt regelmatig schoongemaakt, dus goed te gebruiken. Strand op loopafstand of goed met de fiets te bereiken. Wij hebben heerlijk een ritje over het strand gemaakt.

Riva

Prachtige rustige plek in de natuur! toffe speeltuin vlakbij, picknick banken, toilet (proper!). Mooie wandelingen te starten vanaf de CP (windmolen, uitkijktoren, strand, meertje,…) Aanrader!

• Plantørvej

9881, Bindslev, DenemarkenSitecode: 84314